Yönetim hizmeti verilen binalarda yönetim tarafından bağımsız bölüm malik ve sakinlerine ait bilgilerin bilinmesi ve muhafaza edilmesi, farklı kurumlara kişi izni olmadan paylaşılmaması gerekmektedir.
Bağımsız Bölüm sakinleri tarafından talep edilen ikamet evrakı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından sunulan FORM C ile düzenlenerek talep eden apartman-site sakinine sunulmalıdır.
Apartmanda ikamet eden birey binaya taşınmasını takiben adresini bulunduğu bağımsız bölüme taşımalıdır. Eğer taşıma yapılmaz ise eski adresinde bulunmamaktan veya hatalı-eksik adres beyanının tespiti halinde cezaya maruz kalacaktır.
Taşınılan veya kiralanan alanın iskanı olmaması halinde ilgili nüfus müdürlükleri kurulmuş olan apartman yönetiminin yukarıda linklenmiş bulunan formu doldurup bina kaşe ve imzasıyla kişi tarafından nüfus müdürlüğüne sunmasını talep etmektedir.
Bu içeriği okuyanlar bunları da okudu
2023 Yılı 2. Dönem Asgari Ücrete göre Apartman Görevlisi Örnek Tazminat Hesaplama
22 Temmuz 2023, 12:32
2022 Yılı 2. Dönem Asgari Ücret Artışı sonrası Kapıcı Tazminat Hesaplama
3 Temmuz 2022, 23:00
Yakıt Faturası Ödemeyen var, Bireysel Kombili ısıtma sistemine dönebilir miyiz?
11 Şubat 2022, 09:41